borduurbloemfan

zondag 17 augustus 2014

weekendje van en borduurbloemfan

Hallo lieve lezers....

Dit weekend weer volop bezig geweest, zowel binnen als buitenshuis { caravan haha!!}.
Gisteren hebben we vloerhandel engelen bezien, en heb ik weer iets helemaal anders gekozen dan 2 jaar eerder... hopelijk is het de moeite van het herzien waard haha!! Hoe je keuzes zo kunnen veranderen op twee jaar... maar mijn vrouw was het er mee eens, dit was een mooiere combi... we gaan werken met bruintinten in de badkamer en wc...

Daarna zijn we naar haar zus geweest... wat bijbabbelen en spelen met hun hondje Dash... nog een lekker stukje aardbeienvlaai gehad!! MMMM jammie!!

Daarna willen we naar huis gaan, maar heeft vrouw lief zin in MOSSELEN... dus gaan we naar de brugwachter om daar heerlijk te eten... Vrouw lief neemt Mosselen zoals gewenst en ik neem lekker steppegras met kippenfilet en champignonnenroomsaus... hoe goed kan een mens het hebben?

Dan gaan we lekker naar huis en werk ik nog wat aan LB { lieve beren}


voor


Na

Het gaat lekker vooruit met LB... Het eerste schattige beertje is er al!!

Vandaag zijn we gaan Rakken { rondrijden} en nam ik LB lekker mee... we gingen naar Brunssum voor de vrije markt om te zien of er wat te rapen was, maar op een flesje olie voor de vrouw en een lekkere tosti en broodje grillworst was er weinig te beleven... Nee deze markt was niet echt ons ding... We gingen weer op weg naar huis...Tussendoor gestopt om Darco nog eens te laten rondsnuffelen { yep dien gelukzak mocht weer mee haha!!} en we belanden op kasteel ter dolen, Ik drink een cola, darco een watertje { lol} en mijn vrouw een Ter dolen donker... Maar het was koud, dus lang hebben we er niet gezeten... we gaan naar huis en ik ga genieten van de rust... speel wat met Yenzo en Raico en ga borduren en kijken naar Youtube: Prairie Paper&Ink; een leuke blog over tekenen en kaarten maken... de mooiste kaarten komen er voorbij... leuk om te zien... net als al die anderen hun kaarten en borduurfilmpjes... yep nieuwe verslaving dien youtube... ideaal voor tijdens HH

Waar ik inderdaad weer gezellig verder ga met zwart haha!!

Iedereen nog een gezellige zondag..
imke


1 opmerking: