borduurbloemfan

zondag 24 augustus 2014

dag185 van HH

Dag lieve lezers...

We zijn weer een beetje verder!!
Maar helaas nog niet af!!



De vorige keer was ik zo ver...


En nu komt ze tevoorschijn!! Nog heel even en dan is ze daar!!
ik heb nog welgeteld 7 dagen om deze blz af te krijgen!!

Maar daarnaast natuurlijk nog dingen gedaan dit weekend, zoals genoten van een etentje vandaag bij een frituur, heerlijk vers gemaakte goulash met frietjes... we hebben een palletkachel gekocht bij de groene kachel { helemaal happy met de keuze} we zijn nog naar de jumbo geweest voor veel te veel lekkere dingen vandaag... jee wat nog? ze hebben de bekabeling aangelegd in de nieuwbouw en ook de hellingshap is gedaan de zaterdag... bij ons pa op bezoek geweest... en zo kan ik nog wel even doorgaan natuurlijk!! Maar gisteren was de vrouw lekker even op stap in haar stamcafé, en kon ik heerlijk doordoen aan HH en dat had zin, want ben redelijk ver gekomen... maar door een kleine opstoot van de reuma en 2 pijnstillers lag ik om 22 u al in dromenland haha!! 

Vandaag maak ik het goed, ga zo weer door doen seh!! Heb juist gedaan met de reclame op fb voor anneleen van het borduurbloempje...

En nu kan ik heerlijk doorkijken op Youtube, echt zo leuk op het moment... doe dit tijdens het borduren... zie hier waar ik naar kijk, { ik moet nog een 300 stuks zien, zit op 257} en hier ook!! { hier zit ik op 11/726, dus dat duurt nog even haha!!} verder ben ik van veel lid, zoals borduren en kaarten maken... op de 300 volg ik er...

Zoals je ziet lekker druk!! Heerlijk op mijn bed ga ik genieten van deze avond... vrouw lief gaat nog mosselen koken als avond eten, dus dat wordt ook genieten haha!!

Voor jullie wens ik allemaal een warme nacht toe, met niet teveel regen!!
Want hier staat alles blank na een regenvalletje van een uurtje of twee geleden...
Begin het wat beu te worden zo op de camping met dit weer haha!!

Maar onze jongen geniet, zie maar eens hier!!

liggen in de tent met je pootje en buik*


Maar je hoofdje heeft frisse lucht nodig!! Wat is het toch een lieve aparte jongen!!


En hij hoorde de camera!! Hij is afgelopen Donderdag al 11 mogen worden!!
Een dikke proficiat voor onze Yenzo, ofwel Yenz, Vriend en Bompi!!
Onze honden hebben allemaal bijnamen haha!!

Onze Darco de Beagle: Darcootje, Dar of Kleine
Onze Bruine Lab Raico: Rai, Wervelwind of PUPKE { blijft de jongste bengel haha!!}

Nu ga ik jullie laten doen, ga nog eens wat steekjes doen en vrouw lief gaat naar haar zuster voor een uurtje... lekker rustig dus hier in huize Dirkx-Steevens haha!!

Lieve en warme gr imke en haar Bengels


1 opmerking: