borduurbloemfan

dinsdag 12 augustus 2014

Heel veel zwart voor HH en een begin voor Verven op nr...

Dag lieve lezers...


Het gaat lekker met HH, maar ik ben bezig met het saaiste stuk haha!! Heel Veel Zwart, zeer veel zwart wel te verstaan...

Het jasje van jan is helemaal in het zwart en vraagt veel 310...
Dag 5

Dag 6

Alles wat je hier nu nog ziet wordt zwart.. nog een beetje confetti bij de bloem en het gezicht van Jan en dan zit het erop.. ik doe kolom per kolom zodat ik doelgericht kan werken en zeker nergens iets over het hoofd zie... Maar het wordt mooi denk ik zo...Het eerste gedeelte van Connie haar haren staat er ook op...

Ik heb wel een kwaaltje voor de tweede keer sinds ik borduur hihi!!



Pijnlijk zeg!!
amai!!

Maar we doen voort en proberen het plekje te vermijden, tot er weer een naald in steekt en je even vloekt en hoopt dat je vrouw naast je niet wakker wordt haha!!

Ben weer aan het werken, onze vakantie zit er weer op, wat ging dat snel dit jaar... 3 weken en we hebben het niet gemerkt!! We hebben het druk, heel druk!! Zo hebben we onze bruiloft geregeld en natuurlijk gevierd op de 2de van Augustus... 
mijn vrouw, mijn vader { mijn getuige} mijn zusje { mijn bruidsmeisje} en ikke!!

In de eerste week van mijn verlof had ik het ook druk met crea bea zijn, ik heb al de kleine uideeldoosjes en zakjes zelf versierd en dan hadden we er nog de foto bij!!











Zoals je ziet, veel werk, maar zo leuk om te doen!!
Er gingen lekkere chocolaatjes in... mmmm!!! Jummie!!

Wat deed ik nog? Werken op de bouw

Vrijdag gaan ze verder doen, maar ik mag toezien haha!! Door de opstoot moet ik nu uitkijken... 
Wel jammer want ik help graag en werk ook graag aan mijn huis, maar mijn werk is belangrijk en ik heb geen zin in een ziekenhuis verblijf uiteraard!! Maar het gaat al beter hoor, alleen mijn schouder zit nog vast, maar dat zal wel los komen!!

Jee, wat deden we nog, niet veel denk ik....

We zijn met zus naar de Dierentuin geweest als bedankje voor haar bruidsmeisje zijn!!



was een hele leuke dag... we hebben veel gezien en genoten van ons dagje vrij haha!!

Voor de rest niets gezien of gedaan... volgend jaar gaan we dat verbeteren haha!! Morgen { nee fout vandaag, want het is ondertussen 00.32u} moet ik al vroeg eruit, want de electricien is een vroege vogel.... 07.30 u mag ik nogmaals mijne uitleg gaan doen over hoe ik alles wil!! Pas de tiende keer ofzo denk ik, maar ja we willen perfectie!! 

Dus we gaan maar eens af sluiten, wil alleen nog even laten zien waar ik de maandag mee begonnen ben...





eens wat anders... verven op nr!!
ben heel benieuwd, morgen geef ik een upje...

Oh en ook wil ik nog even doorgeven dat ik morgen geen TD dag doe, maar zondag...
zodat ik ook wat gedaan krijg bij de ijsbeertjes...

Lieve en warme gr 
imke


2 opmerkingen: