borduurbloemfan

vrijdag 15 augustus 2014

Ja, JA!! Pagina 9 is gedaan op 9 dagen!!


Ja het is zo top om te zien hoe het gevorderd is... zo het eindresultaat is altijd geweldig vind ik!!



Eindelijk had ik deze morgen het zwart erin...


Maar ik heb nog een paar steekjes te gaan, eventjes nog wat confetti...
Waar ik wel last van heb is dat het niet mooi aansluit, heb vele witte puntjes tussen het zwart...
Baal ik van...


Maar toch, jan Dirkx is er!!
Na 176 dagen vanaf het begin...


Nu is Connie aan de beurt...

*********************************************************************



En toen had ik Post, Love Post...

in de vier boekjes staan de volgende plaatjes, waarvan ik er wil gaan maken:





Er wordt lekker ontbeten deze morgen... een lekker eitje met spek...
En wie lust dat ook?


En er van door gaan is ook leuk...




Op zijn Beagles natuurlijk!! Met de neus op de grond


Mijn vrouw werkt vandaag weer hard samen met E, J 


onze oude tuinrand wordt verwijderd door J

En de tweede container is vol...


Onze trap wordt ondersteund


Het zand wordt nat gemaakt in de kamers, zodat deze zichzelf aandrukt


Eergisteren hebben er mannen gaten en gleuven gemaakt...
We zijn weer een stukje dichterbij...

Zoals je ziet en leest weer veel gebeurt in een paar dagen... nu gaan we genieten van een douche bij J en dan platte rust.... en beginnen aan connie, blz 10 alweer, Nog 20 te gaan na deze...
In deze pagina heb ik al lang zin, dit gaat zoveel detail geven voor heidi, wordt geweldig!! Ben benieuwd naar haar reactie... ik wil deze pagina deze maand nog afhebben... zou ik het halen?

Lieve en warme gr uit het regenachtige belgie
imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten