borduurbloemfan

donderdag 28 augustus 2014

bijna daar...

Hallo lieve lezers...

Ik had beloofd iets te laten weten als de blz van HH af was en Conny { moeder van mijn vrouw} erop stond...

Awel, helaas zal ze er niet op staan voor zondag vrees ik... want ik mis een kleur, en nog een belangrijke ook!! Echt balen!! Het is de 434 dmc, en deze is dus OP!! Nu moet ik nog een klein beetje... maar hier ligt naar mijn weten nergens geen borduurwinkel { hobbywinkel} degene in Neerpelt is er mee gestopt... dus gaat er een bestelling richting Anneleen van Het borduurbloempje, zodat ik verder kan!! Dus bestellen we maar meteen wat meer garen, zodat ik zeker niet meer zonder kom te zitten...Maar erst toestemming vragen aan vrouw lief, daar ik beloofd heb zonder haar medeweten niets meer te kopen de eerste 4 affo´s... af en toe toch vervelend dat je niet alleen bent en zelf beslissingen kunt nemen haha!! Maar ze zal toch wel JA zeggen als ze ziet dat haar mama niet af is en ik niet verder kan!!

Maar hier is ze dan!

De vorige keer was ik zo ver...


Zo ver raakte ik gisteren voor ik ging werken...


En vandaag, terwijl mijne rai lekker doet slapen bij zijn vrouwke geraakte ik zover tot ik niet meer kon vanwege 434...


Sjiek!! Maar het lichte puntje in haar Linker oog stoorde mij enorm...


Dus veranderde ik het patroon lichtjes in donker 310 zwart...
En dat is beter vind ik zelf...

En nu is het dus wachten geblazen... Ondertussen begin ik met de ijsbeertjes, want ik heb nog tot Maandag voor ik begin aan LB...


en daar begin ik op dit punt seh!!

Hopelijk binnenkort een finish pagina voor HH en een finish pagina bij ijsberen... dat zijn 2 pagina´s trouwens... ik heb juist alles van kleuren dmc die ik op heb en kan bijvullen en die bijna op zijn en ik kom toch op een 31 €, oeps.... hihi!! Dat heb je als je graag opspaart... of nou ja gewoon je bobbins aanvult zodat de cijfers op de bobbins weer fijn matchen met de kleur die erop hoort hihi!! Gewoon voor toekomstige patronen die gedaan gaan worden, of als je een kleur mist je het gewoon kunt pakken, in stock dus eigenlijk!!

Ik ga zo werkend, dus de lieve groetjes gewenst en een fijne dag...
Liefs imke

2 opmerkingen:

  1. Wat wordt het portret mooi! Jammer dat je nu niet gelijk verder kan maar volgens mij heb je genoeg om handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen zeg als je dan niet verder kan, maar hij wordt echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen