borduurbloemfan

maandag 11 augustus 2014

dear annie / een nieuw lid van mijn blog en een vervolg voor HH dag 3 en 4 + bouw vorderingen

Dear annie...

I just love the way that blogs work, there are so many lovely stitchers on the world and this is a lovely way to find them....

I just read your answer on my blog and love it, so sweet... and yes Jan is becoming lovely and he is now finisd, yesterday I good do a lot on his side...


dag 3

dag 4
Now I must do a lot of black, but also the hair of connie and the flower are coming beautiful...
If I finish this page I come to the page that´s verry important to my wife, her mother is finally coming...


Do you have a blog Annie?
I love to read if you have one...

Great thankx for reading my blog
and also from Raico a really big thank you...


****************************************************************************

Dag lieve andere lezers....

Zoals jullie wel zien heb ik een nieuw lid bij voor mijn blog, zit nu op 17, toch mooi!!
Het is vooral leuk dat er gelezen wordt wat ik borduur en doe in mijn dagdagelijks leven...

Want iedere dag maken we wel iets mee...

Zo hebben we zaterdag hard gewerkt in het huis met mijn vader, zijn vriendin, een nicht van heidi en haar man en vriend van hen... we zwoegde, zweette en deden goed door....




dit ben ik { zittend}


Ons huis is gebouwd op gewoon zand, ongelooflijk niet?
Nu als dit eindelijk allemaal er uit is, komt er beton... stukken beter voor het huis... en voor ons...

Maar helaas heb ik hierdoor een opstoot, heb veel te hard meegewerkt en lig dus al 2 dagen plat...
Moet morgen gaan werken en daar kijk ik niet bepaald naar uit met zoveel pijn!! Maar niets aan te doen...
We moeten er door heen... ik heb één geluk ik moet maar drie dagen deze week en twee dagen volgende week... ik heb vandaag verlof van de 21ste afgelopen maand en vrijdag ook één of andere feestdag... volgende week heb ik de drie dagen voor mijne trouw... tegen die tijd zal mijn opstoot ook wel gedaan zijn!! 

Maar dus heerlijk de tijd om te borduren daardoor... en het gaat nu dus lekker vooruit... nog wat confetti aan de bloem en dan alleen nog maar zwart...

Dus hop aan het huishouden { moet dringend afwassen} en dan lekker beginnen aan de rest van deze pagina... hoop deze pagina deze week af te hebben...

lieve en warme gr 
imke




1 opmerking:

  1. Hello Imke

    Thank you for your lovely words.
    You are making very good progress with your embroidery and what a lovely thing for you to do for your wife.
    I will enjoy watching your house progress and I hope you are feeling better now.
    I am a new blogger and I would love you to visit. If you click on my name next to my photo it should direct you there. I'm working on small things at the moment but I have never done anything as complicated as you are doing!
    Have a good week (:

    BeantwoordenVerwijderen