borduurbloemfan

dinsdag 26 augustus 2014

Teveel regen....

Hallo lieve lezers...


Wat een weer!! Het regent nu al 14 uur aan één stuk, en normaal geef ik daar niet veel om, maar nu met de bouw is het een CATASTROFE!!!

Alles staat blank, echt alles!!


De keuken is een zwembad!!! Je ziet onder het raam hoe verzadigd de muur is.


Mijn hal, ook hier verzadigde muren die lang moeten drogen


Je kunt alleen in huis komen met leuke laarzen haha!!, ik wilde hier laten zien hoe veel water er stond, maar dat gaat niet!! Het kwam ongeveer een 3 mm hoog!!


Mijn wasplaats


Maar mijn badkamer heeft het het zwaarst te verduren...


En het komt allemaal hierdoor, de boorgaten voor de ventilatie


De tonnen die het water moesten opvangen, die lopen dus over!!!


In de keuken van het zelfde door de twee boorgaten 


En dat alles heeft weer te maken met het dak dat niet dicht is...


De hellingshap houdt gelukkig wel mooi!!

Maar ik schreeuw het uit!!

IK WIL EEN DAK !!! haha!!

We hebben nu eindelijk deofferte binnen van éne Jacobs dakwerker en ik hoop dat hij snel kan beginnen...
Het liefst gisteren !!!! lol!!!

Maar wel het perfecte weer om te werken aan HH, straks een upje, want moet nog een foto maken...

Lieve en natte groeten uit 
Belgie!!

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ja indd leuk is anders!!! We hopen op spoedig goed weer!!

      Verwijderen
  2. Wat een ellende!! Gelukkig wordt er nu iets beter weer voorspelt...het mag wel eens droog worden!

    BeantwoordenVerwijderen