borduurbloemfan

donderdag 7 augustus 2014

Pagina finish en een kleine verandering aan ijsbeertjes + happy mail

Hé iedereen...

Het borduurleventje wordt weer her opgepakt langzaam aan...

Zo heb ik een pagina finish:


Hier houdt mijn vrouw met trots HH vast: het zijn haar ouders...
Ze zijn op dezelfde dag getrouwd als wij, alleen al heel lang geleden haha!!

Het duurt voor haar alleen allemaal veel te lang haha!! 


Maar ik ben blij deze eindelijk af te hebben, want die laatste confetti was er echt teveel aan...


Maar ik ben fier op blz 8 en het wordt genoteerd in mijn agenda...mijn laatste pagina finish was geleden van 12 Juni... dus het mocht wel eens haha!! We gaan voor twee pagina´s per maand... 

Maar ondertussen niet stil gezeten op TD woensdag...

Je ziet de vorm van zijn lijfje te voorschijn komen, maar het was niet zo veel als ik had gehoopt... want in principe als ik de tijd kreeg en had, was er meer tevoorschijn geweest... maar zoals de vrouw zegt, de bouw gaat voor borduren en daar heeft ze gelijk in en de woensdag was toen alweer voorbij haha!! We zijn trouwens bij mijn vader gaan eten en douchen gisteren en heb daar nog even geborduurd met mijn zusje van 8 en de vriendin van mijn vader... gezellig!!


Het gezichtje krijgt vorm... op naar de volgende woensdag...
*************************
Happy mail!!!


Er lag gisteren weer een leuk pakketje te wachten in de brievenbus haha!!
Nog wat meer garen, 22€ voor 40 stuks...


Golden treat brand...

Ik koop deze garen voor de patroontjes die ik vind op Pinterest, zodat ik daar niet van die dure DMC garen moet gebruiken... En het is nou eenmaal leuk om dingen te kopen, zo een slechte maar leuke eigenschap haha!!

Lieve en warme gr imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten