borduurbloemfan

woensdag 20 augustus 2014

drie dagen verlof en ....

hallo lieve medeborduursters/borduurders...

Ik heb drie dagen verlof gehad i.v.m. de trouw, heerlijk!!

Maar dat ik nu véél gedaan heb? Op borduur gebied in ieder geval niet!! haha!!

Want mijn kleine zus is op logé geweest de maandag, dus we hadden zussendag!!

Ze is al even ijverig als ik wat betreft het knutselen haha!! Dit deed ik vroeger ook, een tekening over tekenen via het raamlicht en dan inkleuren... Zo leuk om terug te zien...


Knappe meid!!


Iedere keer als ze hier blijft slapen mag ze van ons bij ons in bed, maar eigenlijk is dat wel zeer krap!!
Dus toch maar een eigen bedje en de belofte van dat de hondjes erbij mogen { we wassen wel een keer extra haha!!} Awel daar doet ze het voor!!


zeker met haar grootste vriend, raico!!
die twee zijn onafscheidelijk als ze hier is...
Als ik aan rai vraag, ´waar is Kyliana,`moet je hem maar eens zien rondrennen
en zoeken... zo wild is ie van haar!!


Maar ook haar kleine knuffelvriend mag, en hij mag zelfs tot 04.00u bij haar slapen...
Gezellig!!


Ziet eens hoe heerlijk dat hij geniet van deze privilege!! Want nee, bij ons in bed zit er niet in haha!! maar geslapen dat ons manneke heeft, volgens mij hoorde de buren hem snurken haha!!
Op een gegeven moment had hij zich zo heerlijk neer gevleid, dat zus last had om zelf te slapen en is hij verhuisd naar zijn kussen, dat vond hij helemaal niet leuk!! Maar tja, nachtrust voor zo´n kleine is natuurlijk belangrijker haha!!


van zo iets simpels, zo genieten, dat kan alleen een kind!!

Maar daardoor dus niet veel kunnen doen, zus is gebleven tot 15.00u de dinsdag en ik viel pardoes in slaap tot 18.30 u haha!! Doodop!! Nog wat geborduurd aan HH, net zoals vandaag!!


Je begint wat kijk op de pagina te krijgen...
waar de ogen, neus en mond gaan komen!!
Ben heel benieuwd naar de rest...

ik heb nog 11 dagen om dit af te krijgen, want had ook graag blz 11 { een klein stukje} af gehad, dus geen beertjes meer voor even!! Dus ik zal maar snel weer beginnen haha!!

Simone: ja indd dat is glitterstof, gekocht bij Anneleen van het borduurbloempje, zei rade het aan na het bezien van het patroon... en het is een hele goede match, 14 count trouwens...

iedereen een fijne woensdag
ik ga genieten van mijn laatste dagje verlof!!!
Lieve en warme gr imke

2 opmerkingen: