borduurbloemfan

maandag 29 september 2014

weer een beetje verder...

Hallo lieve lezers....

Het gaat weer heerlijk vooruit met LB...

We zitten op ruim de helft van deze pagina.Ze heeft weer een volledig oogje, zo mooi!!
Komt helemaal goed hier!!


Mooi he?

Er zijn twee kleuren onderweg van het borduurbloempje, de 3772 en de 3861. Beide waren te vroeg op haha!! Maar met een envelop richting hier, kunnen ze er morgen misschien al zijn?
Toch handig zo via fb bestellingen doen haha!!
Bedankt hé Anneleen voor de goede service...

Hier regent het al de hele middag, ben toen ik om 14.00 u afgewerkt was nog snel met Darco in de hei geweest, lekker los... Daarna met de andere twee gespeeld, zodat ook zei hun aandacht hadden gehad. Wel zo eerlijk. En toen begon het te regenen en het heeft niet meer gestopt.
Darco heeft lekker bij mij op bed liggen snurken en Raico langs mijn bed, en ik maar borduren, gezellig!! Zo juist hebben ze al gegeten, want het is bijna 17.00 u en Darco begon honger te krijgen haha!! Hier geven ze dat zelf aan en de rest doet erin mee!! Nu met een vol buikje gaan de mannen in de tent slapen, want ik ga dus niet de hele tijd buiten / binnen spelletje doen!!! Vanavond mogen ze weer lekker binnen slapen als ze dat willen.

Mijn vrouw moet tot 22u werken en ik ga ze halen deze week. Ben niet met de fiets want en geen zin en daarbij wist ik van het slechte weer, al had ik de gok dus kunnen wagen!!!

En ik wil van de week nog met Darco naar de kermis in weert.
Ik wil ook nog met hem morgen naar de dierenwinkel want hij moet een andere band hebben, die om de nek geeft hem de hele tijd de tricker voor binnenmondshoesten... Heel vervelend, want de mensen op de kermis gisteren dachten dat onze hond verschillende aanvallen achter elkaar kreeg en wij daar niets aan deden.
Maar meer dan wat lucht bij blazen en hem kalmeren en helaas ook NEGEREN { volgende de DA is veel aandacht gelijk aan meer aanvallen}, maar we zij geen slechte baasjes hoor!! Beste mensen onze hond doet niets anders dan Hoesten, maar dan op zijn Beagles!! Hihi!! Zo noem ik het altijd, het is onschadelijk en hij kan er gewoon mee leven en oud worden, het enige is dat het hem heel moe maakt.
Hij heeft na de kermis gisteren, waarin hij verschillende { 10 tal} aanvallen kreeg ons wel wakker geschut, want misschien ligt het aan de halsband? Dus wij denken denken en besloten dat meneer net zo´,n mooie { maar dure} buikriem krijgt als raico.

raico met toen zijn nieuwe buikriem, stoer met 6 maanden haha!!
Hier was hij mee met ons vrienden bezoeken op een camping!
En kwamen we er achter dat hij serieus lastig doet naar vreemde
honden en dus niet te vertrouwen is...
Heel jammer!!
We blijven oefenen, maar de haat jegens honden zit diep!!
Dit komt door dat ik op de hondenschool eens benaderd werd door een grote
hond en deze mij { of de persoon naast mij} wilde happen, hij zag dit als
een bedreiging en heeft besloten daar en toen dat ik volledige
bescherming nodig heb jegens andere honden....
Maar om alles eerlijk te houden, beschermt hij Vrouw lief, Kyliana
zijn broertjes en zijn tuin ook tegen deze vreemde soort { en ook tegen katten}
Hoe lief hij het ook bedoelde in het begin, zo erg vinden we het nu.
Want darco is de enige die mee gaat, Yenzo is te oud en kan geen lange uitjes meer
{ kon laatst zelfs een berjge niet meer op met baasje, terwijl hij het oh zo graag wilde, hij rolde er gewoon
vanaf. En rai is dus agressief en daarbij ook nog eens voor alles allergische!!!
Bomen, struiken, kip, lam, gras, stof, pollen, enz enz...

Maar we zouden hem niet meer willen en kunenn missen onze lieve speelvogel!
Voor mensen is hij puur goud!!



Dit is wel weer voldoende denk ik zo over die pipo´s, uhm haha!! Sorry!

Wat ik van de week in Weert ook wil halen is het ultieme kleurboek voor volwassenen!!!!
ja echt waar!! Het doodle kleurboek zag ik in weert liggen!!!! Kei leuk!! Een echte must have!

Daarnaast moet en zal ik za naar de Aldi gaan want het is dierendag daar en je kunt lekkere dingen goedkoop inkopen, yeey!! Dus nog een drukke week. Pfoe!! hihi!!

Ga nu weer lekker verder doen, want ik wil volgende maand met trots een volledige finish laten zien.

Lieve en warme gr van imke
en Yenzo, darco en raico hihi!!


lieve slapende verwende beagle....

2 opmerkingen:

  1. Wat een hondenverhalen! Doe mij maar een poes...:) die haalt letterlijk al genoeg kattenkwaad uit met haar 2 kilo, 3 pootjes en 12 jaartjes.
    Je borduurwerk is schitterend aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ja die kunnen ook goede streken uithalen haha!! Wij hebben in het ouderlijk huis ook 2 poesjes van nu bijna 5 maanden, zo lief!! Het vrouwtje { rosje} is een echte speelvogel, terwijl het mannetje { zwartje} ontzettend rustig is!! Maar onverwachts uit de hoek kan komen! En ja de poesjes zijn door de kleine zus vernoemd naar kleur, haar poesje bij haar mama thuis heet Witje { poesje is 1 jaar en is ZWART, maar heeft een WITvlekje haha!!}

      Bedankt voor je compliment...

      Verwijderen