borduurbloemfan

dinsdag 2 september 2014

Een beetje van DIT en een beetje van DAT!! { fotoblog}






Hallo iedereen, 
vandaag nog eens wat foto´s van mijn leventje op de camping...

ik kreeg van mijn broer tijdens de bruiloft klavertjes vier in een kant en klaar pakketje...
Moest in de potjes de oplosbare zand in 200mm water doen en daar dan de zaadjes er tussen...
Weken gingen voorbij eer er iets te zien was, maar nu schiet in 1 potje het mooi omhoog,
ter ondersteuning geef ik ze prikkers, want ze hangen wat slap!! Het zijn er tot nu toe 5... 

mooie kleuren heeft het wel, die natuur doet dat toch maar seh!! Zo uit het niets!!


maar het andere potje heeft het zwaar...
je ziet twee kleine overlevers, maar echt omhoog komen ze niet...
Maar ik blijf ze liefde geven en water uiteraard!!
Nu staan ze buiten te genieten van het zonnetje... 

Mijn 1 jarige zijn ondertussen ruimschoots 2.5 jaar...

En ze blijven fier bloeien...

1 jaar zeggen ze dan, met liefde geef je ze makkelijk 2 jaar haha!!, ben benieuwd naar het aankomende jaar...

mijn bak met munt blijf ik snoeien daar ik er dit jaar niets mee kan, maar het is koppig en blijft doorgroeien haha!!
Gelukkig want dan heb ik volgend weer plezier van... Ook 2 jaar oud nu!

Er moet ook huishoudelijk werk gedaan worden vandaag...
En ik kan niet rustig en aangenaam borduren als ik weet dat er nog werk is...
Dus eerst dit en dan de rust van het borduren...

Vandaag een mooie foto van Rai genomen, zo in het zonnetje blinkt zijn vachtje mooi!!
Een gelukkige jongen...

Onze Yenzo zo fier...

En onze Darcotje is vandaag wel 7 jaar geworden... dat was een OOR waard natuurlijk!!
Dus ze hebben heerlijk gesnoept toen ik thuis kwam...

tijdens het strijken probeert Rai uiteraard weer de aandacht te stelen...
Vrouwke begrijp het toch, IK WIL SPELEN!!

Maar ik ben koppig en strijk door haha!! En heb binnen een half uur twee manden er door...

en geef de jongens dan hun eten... vandaag eens anders, want anders is ook leuk!!

gezellig rondkuieren met de kong!! en ondertussen het buikje vullen...

Darco de jarige job doet gezellig mee... en volgt zijn broers... maar heeft wel al lekker zijn buikje apart gevuld, daar hij niet speelt met een kong en dus ook niet veel mee kan PIKKEN haha!!

Af en toe toch gezellig op dien camping!!!

Na gedane arbeid wacht mijn bed/borduurplaats... 

En ga ik lekker verder met de eerste van de 3 pagina´s die ik hoop te klaren deze maand...

Dat was het lieve lezers... een korte foto blog van het leventje op de minicamping tijdens de verbouwingen...

Lieve en warme gr imke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten