borduurbloemfan

maandag 1 september 2014

Magnifiek Cadeau

Lieve lezers...

Ik ga deze blog in 3 delen doen, want jee wat heb ik veel te schrijven haha!!


Laten we met een belangrijk bericht beginnen...

Ik heb de meest geweldige FB vrienden ter wereld... Zie hier
Ik kreeg vandaag via de post een grote doos die open gedaan werd door vrouw lief haha!!
En wat zat er in?


Een prachtig geborduurd gebaar met liefde ineen gestoken...


Met mooie hartjes


een bruidsboeket


En vleugeltjes voor de liefde...


Ik kreeg er een lieve kaart bij en een boekje met allemaal kleine patronen voor kaarten e.d...


Een lief bericht geeft blozende wangen...


Gewoon te LIEF...

Dus ook namens de BLOG BORDUURBLOEMFAN wil ik iedereen bedanken die in Anneleen haar zaak gelooft, die er voor haar is wanneer ze het nodig heeft, die bij haar koopt en de resultaten met ons deelt, 

Ik wil haar suc6 wensen met de toekomst, ze heeft veel in petto en ze doet het geweldig!! 

Puntje bij paaltje, wi ik gewoon zeggen.... Dank je wel, dit was geweldig om te ontvangen, ik voel me een gezegend mens....

Lieve en warme gr imke


1 opmerking: