borduurbloemfan

vrijdag 12 september 2014

Vandaag 31 jaar geleden geboren!!!

Dag lieve lezers...

Inderdaad hihi!! Vandaag 31 jaar geleden geboren als een deel van een tweeling... samen met mijn broer die als eerste kwam zagen wij om 15.30u en 15.35u het levenslicht en namen we onze namen aan hihi!!

imke en luke 

ook heb ik nog een leuk gegeven te delen want ik heb HAPPY MAIL gehad....
Love post for me haha!!! Ik deed wel zowat bivakkeren bij de brievenbus, zodat ik het zeker niet zou missen haha!!

Ik mocht van vrouw lief een cadeau kiezen van anneleen en ging daar natuurlijk meteen helemaal in op!! Ik liet mijn lieve jongens op patroon zetten en ze maakte er een mooi stuk van... nogmaals bedankt Anneleen, vindt het geweldig en ben er ZO trots op!!



is het niet prachtig?

Ieder zijne smaak uiteraard, maar er zijn twee patronen aan vooraf gegaan en toen kwam deze en hij sprak mij meteen aan. Wat een mooie herinnering aan ons prachtig driespan!!

Natuurlijk kocht ik niet alleen het patroon haha!! Nee we gingen er volop voor!!


48 pagina´s

anneleen haar bijschrift

Love of my life,
100cm op 40 cm
18 ct Aida voorgedrukt
en 122 verschillende kleuren

onze darco van 7

Onze raico van 3

en ons oudje yenzo van 11

het is een tikkeltje groot, wordt het grootste werk tot nu toe...

158 kleurtjesn waarvan 122 verschillende

een cadeautje van anneleen...

Zoals je ziet is het geen kleintje voor zo te doen, ik heb een standaard nodig, dus ik ga sparen voor zo een te kopen bij anneleen en zodra het huis af is { bewoonbaar} koop ik er een en kan ik aan dit plaatje beginnen... kijk er echt naar uit...

                                                    ********************************

Voor de rest zit ik nog altijd in Fybroland, maar is de opstoot eindelijk voorbij het ergste punt...
Heb afgezien deze keer, maar ik ben blijven werken en heb met pijnmedicatie het overwonnen zonder dokter... een knap staaltje al zeg ik het zelf, want op een gegeven moment zag ik het van de pijn echt niet meer zitten, het enige dat ik wilde was slapen en niet meer lopen, want jee wat deden die benen zeer... ik liep mank door het fabriek, maar ik heb mij er door geslagen!! 

Nu heb ik nog last, maar niet echt noemenswaardige pijn, neem ook geen pijnmedicatie meer!
Het heeft toch 1.5 week geduurd...

Maar het heeft ook voordelen want ik heb veel geborduurd tijdens het rusten...
Op de laatste 5 dagen heb ik dit gedaan...



Begin nu echt naar het oog te gaan, denk na het weekend het wel af te hebben en aan pagina 3 te kunnen beginnen...

                                                      ******************************

Ze zijn eindelijk weer bezig op de bouw... ons dak wordt gemaakt joepie!! weer een stapje dichterbij.




*****************************


Onze raico krijgt wat woordjes over zich heen van mij nadat hij een pot bloemen heeft omgegooid hihi!! Ik deed niet gemeen hoor!! Maar je ziet hier hoe erg hij het vind om aangesproken te worden, wilt zo graag lief zijn en vindt straf { woorden} zo ERG, daar is hij echt niet goed van haha!!

Hij kreeg even later een dikke knuffel en dan is hij de meest gelukkige hond van de wereld, dat staartje maakt dan overuren van pure geluk!! Vrouwke is niet meer boos en dat is ZO belangrijk om weer van de dag te genieten, { tot hij weer eens iets omstoot}

Dat was het weer eens
geniet van jullie dag, maak vele kruisjes
en tot de volgende
lieve en warme gr 
imke








Geen opmerkingen:

Een reactie posten