borduurbloemfan

donderdag 4 september 2014

de eerste blz van de 3 is halverwege...

Dag lieve lezers...

Even een heel kort berichtje, want moet zo vrouw lief gaan halen op het werk en dan is het slaap tijd, want sta om half zes weer langs mijn bed voor een 8 tal uurtjes op Profel aanwezig te zijn haha!!

Er zijn twee dingen: ten eerste ik borduur héél véél.... al lijkt het op de foto zo niet!!

En het tweede is dat ik helaas weer een opstoot heb van de reuma... Zit dus weer in Fybroland...

En keer op keer speelt de slechte knie daarop in, dik, pijnlijk en blauw is het op een plek, maar ik hoop met rust en medicatie dit onder controle te krijgen zonder ziekenkas en zonder dokterbezoek...
Heel benieuwd dus naar het verloop, door de ontsteking heb ik helaas wel minder energie... ben dus héél moe!!

Maar ik ben al wat gewoon, we hinkelen de dag door haha!! En met wat kruisjes heb ik afleiding genoeg natuurlijk! En met de youtube filmpjes, op de 400 nu, heb ik een dagtaak... het liefst reageer ik ook nog natuurlijk, maar liken doe ik ze allemaal...

Lieve en warme gr imke


1 opmerking: