borduurbloemfan

maandag 1 september 2014

Een lief zusje is JARIG



                                                                    Kyliana 

9 Jaar, 


Onze lieve meid is jarig, en wat is ze groot geworden in die jaren, en wat ging het snel.. Groeien ze niet een beetje te snel? Naar mijn hart wel, maar wat is ze wijs, mooi en intelligent...
Er ligt een mooie toekomst te wachten op onze lieve meid, een met een gouden randje...
Hier deel ik paar foto´s van ons meisje tijdens haar leventje bij Fam Steevens...
Al negen jaar ONS ZUS, en een trotse dat is ze... net als wij allemaal ontzettend TROTS zijn op haar!!


Hier is ze dan, Kyliana/// zusje van een 21 jarige ZUS haha!! 
Dit ben ik dus, de pinky one!!


Hier is ze al 2 jaar en gaat ze naar school... 
Een hele madam!!


Dit is vorig jaar, 8 jaar alweer...
Wat hou ik van deze kleine meid...
We zijn dikke vriendinnen voor ons hele leven...



En hier is de jarige JOB nu....


Met haar mooie jurkje van de bruiloft...


En blij dat ze is met haar cadeautjes...


Haar playmobile van papa en Katja...
Wat was ze gelukkig!!


Ze heeft trouwens nieuwe huisgenootjes sinds een paar maandjes...
Zijn ze niet CUTE?
Dit is ROSJE, wild, speelvogel en heel lief...


en dit is VLEKJE, rustig, aanhankelijker en ook heel LIEF natuurlijk!!


Oh en dit zijn wij, mijn broertje { ben een tweeling!!} aan de Rechterkant en ik dus Links!!
We hangen zo aan de muur bij ons pa te pronken haha!!

op naar de volgende spannende, leuke en leerzame jaren met ons zus, het studeren is ook echt begonnen vandaag, dus ze had twee keer een spannende dag... en trakteren ook nog!! Bofkont!!

Lieve meid, als je dit ooit zou lezen in de toekomst, ik en heidi houden enorm veel van je, zijn apentrots dat we je { schoon} ZUS mogen zijn en hopen op nog heel veel leuke jaren, waarin je een gelukkig kind mag zijn, waarna je een verwende tiener wordt en een lieve volwassene...
Ik wens je al het geluk van de wereld en nog veel meer...

Dikke kus je zus...

En voor de lezers, 

een mooie nacht, en tot de volgende update
Lieve n warme gr
imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten