borduurbloemfan

zaterdag 13 september 2014

happy mail, verbouwing, inkopen en een pagina finish jeey!!!




dag lieve lezers...

Vandaag vond vrouw lief happy mail op de trap in ons huis... ik vroeg me al af waar het bleef haha!!




D´Agostino is weer daar met 4 boekjes en goodies...
Vandaag kreeg ik het boven afgebeelde...
Die sjablonen zijn machtig!


Dit ijsje vond ik uit de eerste uitgave top!


uit de tweede koos ik deze cupcake


uit de derde deze prachtige meisjes taart...


En deze mooie dierentaart koos ik uit de vierde...

en zo mag ik weer een maandje wachten op happy mail van hen haha!!

Er werd vandaag ook flink gewerkt door Stefan Stevens de aannemer en zijn personeelslid Raf...
het zijn ondertussen ook al vrienden geworden, want ze waren op de bruiloft en hebben vandaag voor mij gezongen haha!! Dat was een patéke waard uiteraard!!



het beton voor de woonkamer werd vandaag gestort, nu ligt de vloer gelijk met de keuken, wat een verandering!!


Onze lieve jongens heb ik vandaag schandalig verwend!! schandalig verwend meen ik dan ook haha!!
Laat mij NOOIT alleen shoppen voor de jongens, want geheid ik kom met VEEL thuis haha!!



Darco met zijn schink...


en rai met zijne, onze yenzo lag in zijn hok te knauwen...


Ook vond ik deze met 10% korting!!
grappig niet?
is buffelhuid en ze vinden het heerlijk!!


En deze pizza, geweldig!!!


Voor onze Darco een specialeke in ons gezinnetje, zijn er allemaal dieetkoekjes gekocht!!
Ja, dat meen ik!! En duur dat da grapje is, maar leuk!!!
Hij vind ze ook heerlijk uiteraard...


en voor onze andere twee mannen gewone koeken, jamjam!!


De vloer is gegoten en mag nu gaan drogen...
tijd voor andere werkzaamheden...


Zo maakt stefan met raf nog een muurtje, waardoor er een deur ontstaat in mijn keuken/ opberghok!!


En niet veel later krijg ik eindelijk de rust om LB af te krijgen... pagina 7 is af na maar 8 dagen!!!!
ja je leest dat goed!!! Een volledige pagina op 8 dagen!! Mijn recordtijd tot nu toe!!



En wordt ze niet prachtig!!??

Dat was het weer, ga rap verder doen haha!!
Op naar pagina 6 { dus nog 6 te gaan voor dit patroon}

Lieve en warme groeten en iedereen een fijne zondag!!
imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten