borduurbloemfan

zondag 7 september 2014

Dag lieve lezers...

Ik zit nog altijd in Fybroland, vandaag is het een erge dag...
Opgestaan met pijn in de nek { een knak bij bewegen?} en pijn in beide benen, gisteren nog alleen in mijn slechte been... rusten lijkt goed te doen, maar ik weet dat bewegen juist bevorderd dat de spierpijn weg trekt... moeilijk want mijn lichaam zegt rusten en mijn verstand zegt het tegen deel...
Ben ook snel moe, maar we gaan toch werken, ik moet er door!!

Maar waar ik nu volop mee bezig ben is LB natuurlijk!! De ijsbeertjes liggen aan de kant te wachten, heb er precies geen zin in, LB is gewoon te leuk om te doen...

Heb vrijdag de pagina af gekregen, maar de puf niet om het te schrijven op deze blog, net als gisteren... heb ook veel moeten uithalen, omdat ik domme fouten doe door de mindere concentratie die ik nu heb!!

Maar hier is hoe het er nu uit ziet!!


Heerlijk borduren...


Vrijdag 5/9/2014 pagina af op 5 dagen...meteen start van nieuwe pagina


Het gehele stuk... machtig!!


Alles ligt in handbereik...


Mijn afvalpotje...


En zo ver ben ik nu...bezig met de derde kleur... Wat je ziet is een wenkbrauw en een deel van het rechtervoorhoofd...

Nu ga ik proberen verder te doen...

Lieve en warme gr imke

2 opmerkingen:

  1. Naar het lichaam luisteren is soms heel moeilijk, maar wat zal het je lichaam goed doen uiteindelijk.

    Je borduurwerk word prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel... ja het is niet gemakkelijk en ben ook nog eens een koppige haha!!

    BeantwoordenVerwijderen