borduurbloemfan

dinsdag 23 september 2014

Pagina 6 is af!!!

Hallo lieve lezers...


Ik heb een pagina af!!!


wow!!!

Ben er zo blij mee, en ik heb juist besloten om door te gaan met LB, want als ik nog een maand aan haar werk heb ik haar af!! Helemaal AF!!


Dus hup hup!! Ik ga verder doen haha!!

Oh en ik had een bestelling van het borduurbloempje en deze is vandaag binnen gekomen.
Ben vergeten om er een foto van te trekken, maar het waren 5 pakjes naalden nr 28 van DMC en 2 pakjes  bobbins van plastic. Daarnaast een aanvulling voor garen van LB, nr 841 en 642, deze waren bijna op! Dus fijn weer compleet!

Ook het bestelde schaartje van DMC voor de vriendin van mijn vader is al binnen, de zondag voor gebeld, en lieve anneleen zorgt dat het er al is. zo lief!

Ik kreeg ook nog een cadeautje trouwens, een zwarte marker. Met een schattig strikje erop, so cute!! Mercikes Lieverd!

Dat was het voor nu, iedereen een fijne werkweek.
ik heb de 14/22, en moet normaal deze week een vast contract krijgen...
spannend!!

Lieve en warme gr imke

2 opmerkingen: