borduurbloemfan

woensdag 1 oktober 2014

beetje van alles....

Hallo lieve lezers...

Ik wens jullie als eerste al een hele fijne Oktober
we zitten weer in een nieuwe maand...






Zo ver was ik de vorige keer... nu....



Was ik deze avond tegen 18 u foto´s aan het maken van het huis en toestanden en was ik zo ver...


Nu ga ik slapen en ben ik zo ver...

Het heeft vandaag slecht gegaan, jezus mina, ja echt niet te doen!! Zoveel moeten uithalen, zoveel fouten in deze pagina, dat ik het liefst helemaal opnieuw zou beginnen... Zo frustrerend en dat door ergens één steekje fout te zetten en alles laten op te volgen doordat je dat in het begin niet door hebt!!! Zo ongelooflijk frusteren!! OKé, niemand ziet het hoor ik jullie denken, MAAR IK WEL, ik weet, nu en voor altijd, dat dit DE pagina was, waarin uitgehaald werd met niet toonbare termen voor hier, met frustratie´s en schuldgevoel! { Dit omdat ik dus toch door doe en dit tegen mijn natuur in gaat}

Maar in ieder gavel, het gaat weer vooruit, we zijn weer opweg met doorgaan van de zelfde fout, steeds dat ene steekje dat ergens iets dwarsboomt... Maar uittellen en schuiven met de kleuren, proberen alles te laten matchen met elkaar, En zo gaan we morgen weer verder...

Waarschijnlijk de enige dag dat ik nog goed door kan doen, want Vrijdag heeft vrouw lief verlof en die vraagt meestal veel aandacht. Ze komen onze GAS aansluiten en daar wilt ze bij zijn!!
Dus we gaan voor morgen een PAGINA FINISH, moet kunnen, moet ik kunnen!!??? hihi! Hou van doelen...

Zo was vorige maand het doel
- 3 blz van LB { Behaald, 3.3/4}
- 1 blz van Ijsberen { Niet behaald, geen steek gedaan...}

Mijn nieuwe doelen?

- FINISH LB HELEMAAL!!!!

En dat was het, denk dat ik dan heel wat gedaan heb!! Ijsberen ligt in de kast.. denk dat ik meer iemand ben voor aan één werkje tegenlijk te werken, het wisselen doet mij juist steeds denken aan het ander...dus voortaan weer een werkje, denk ik, ik kan nog veranderen van gedacht!!

************************************************************************************
 Ondertussen....
zijn de buren ook bezig met HUN verbouwing

hebben ze hun achterbouw bijna plat liggen en hebben wij geen schutting meer,
niet leuk!!
Nu moeten wij er voor zorgen dat hier iets komt zodat onze pipo´s niet naar de buren gaan
voor een hallo of goededag!!

ligt er sinds vandaag weer een stelling te wachten...
Dit keer voor de VOEGER...
Hij begint morgen en is op 4 dagen rond denkt hij!
We zijn dus héél benieuwd!!

heeft J { Man van Nicht van vrouw lief, kun je daar een beetje wijs uit?} hij dus, De J, en vrouw lief ook trouwens...
Ze hebben de hele morgen hard gewerkt, en fijn met een schop gespeeld...

oh ja en hier is de KLINK van onze VOORDEUR, uhm tja, wilde ik gewoon even showen!!

Maar hier het gat van J, 1 op 1 op 1 m...
Snap je het?
Nee?
Awel het is dus 1 meter breed, 1 meter Lang en 1 meter diep haha!! en daar is de buis van het gas...

vrouw lief heeft HAAR gat verborgen, de snoeperd!!
Ik weet heus wel dat ze hard heeft gewerkt haha!!
Dit is zodat de mensen er niet invallen, al vind ik zo´n mensenval voor mijn deur wel grappig, mijn verzekering waarschijnlijk niet!!

en dan TADA!!

Darco heeft zijn hondenriem ding!!

{ uhn ja, indd, mijn hond draagt zijn eigen snoepjes tijdens de wandeling!!
{Let wel LIGHT snoepjes, ah ja!! Daar moet je er dus meer van eten om even rond te worden!!!}

is het niet super schattig, ik nam hem mee en vond deze leuker dan de STOERE!!
Hij is gewoon te schattig voor stoer!!
Ik schaam mij een ieniminie klein beetje, hij heeft  een L-XL, normaal heeft een beagle een M!! OEPS!!

maar Darco niet gelaten, hij kocht toch zeker nog 3 schinken en deze snoepjes met HAM smaak!!
Nog een dikke OEPS!! Maar zo LEKKER!!

van de vriendin van mijn vader kreeg ik in ruil van een schaartje van het borduurbloempje dit pakketje...
3 ringen { helaas de maten komen precies overeen met die wat ik al heb, maar niet getreurd!! Ik kan ze altijd gebruiken voor een tweede werkje dat ik er dan niet uit moet halen... ZO SLIM!!

en dit boekje kreeg ik ook, met vele patronen van bloemen en art deco

en natuurlijk deze mooie kleuren DMC die erin zitten...
Dank je Katja...

en dan gaan we slapen///

Todokes doen zoals ze hier zeggen in Overpelt Belgie!!

Welterusten iedereen, geniet van jullie donderdag

Lieve en warme gr imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten