borduurbloemfan

donderdag 2 oktober 2014

bijna daar....

Hallo lieve lezers...

Ik ben er bijna, bijna...

gisteren

nu juist voor ik ga slapen ...

Ben benieuwd of ik het morgen al af heb, maar van het weekend ben ik zeker bezig met de nieuwe rij!! De laatste van de vier!! Whoop! Whoop!! Dat gaat goed!!

En dan heeft de voeger vandaag ook fantastische werk geleverd, en netjes dat hij is, jee dat maak je in de bouw niet rap mee...

Het is echt anders... moeilijk te beschrijven, het lijkt gewoon AF!! Daarnaast is vandaag ook de ramenman geweest, en heeft de opmetingen gedaan voor de rolluiken!! Een dikke week gaat dat duren.
Ik heb verschillende mails gedaan om iedereen op de hoogte te brengen, om aanvragingen te doen en afspraken vast te leggen.
Maar vooral was ik vandaag héél moe... Ben een paar keer bijna in slaap gevallen sinds ik thuis ben, maar ik plukte mezelf omhoog, ging even naar de bouw ofzo en dan weer verder met borduren,om toch zeker niet in slaap te vallen... want anders kan ik nu niet slapen en met de vroege is dat niet verstandig haha!!

Ga de vrouw halen van haar werk...

Lieve en warme gr imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten