borduurbloemfan

dinsdag 21 oktober 2014

Lieve baby en liefde

hallo lieve lezers...

Het is de laatste tijd wat stiller aan deze kant, er wordt veel gewerkt, en ook het huis schiet lekker op!! Bijna zijn de mannen klaar binnen en is alles geplakt, ik ga zo spoedig mogelijk een update doen, want wat is dat anders!!!

Maar drukte wilt bij mij niet zeggen dat er niet geborduurd wordt, want dat wordt er wel degelijk!!

weekje geleden

nu


Het gaat lekker vooruit deze pagina, maar ik heb de namiddag en dan kan ik een pakje minder doen... Hooguit een uurtje { misschien 2 } per dag!! En dat is te weinig voor echte voortgang!
Maar de kleuren zijn heel mooi en vullen elkaar mooi aan...

Maar ook de vriendin van mijn vader is bezig met haar patroon dat ik Liefde noem!!

ongeveer 1/3 af van de eerste pagina, ze heeft het ongeveer 3 maanden denk ik!

het patroon, mijn vader en zijn vriendin Katja

het stuk waar ze mee bezig is, 

Ze heeft een heel druk leven met 4 tieners en een nieuwe liefde met 4 kinderen { ja wij zijn met 8 deze kerst haha!!} Mijn vader heeft 3 meiden en een jongen en is opa van 1 meisje en 1 jongen, Katja heeft 4 jongens allemaal tieners... dus weinig tijd van borduren in dit huishouden haha!! Maar ieder steekje is er één!!


Dan heb ik vandaag nog wat inkopen gedaan


borduurmotieven, meuk voor volgend jaar als ik aan kaarten ga beginnen.


En ook de honden hadden dringend eten nodig, de brok was op en zo ook de diner die we als afwisseling geven { altijd maar brok is ook saai, niet?}


Dit hebben ze zo graag!!! Maar nu is deze actie gedaan in deze winkel, dus ik kocht er meteen 2
Salami, deze heeft echt de voorkeur, bij het mogen kiezen tussen de twee, kozen ze er alledrie voor
 De Ham had dus een zware achterstand haha!!


En nog wat hondenrijst... jummie, dat vinden ze heerlijk!!

Dat was het wel voor vandaag, ga nog een uurtje profiteren van vrije tijd! En dan maar weer werken tot 22, het is verschrikkelijk weer vandaag en verschrikkelijk druk op het werk, dus niet eerg haha!!
de tijd vloog voorbij gisteren...

Lieve en warme groeten
imke



2 opmerkingen: