borduurbloemfan

maandag 27 oktober 2014

week update.

Hallo lieve lezers
Hello lovely readers...

Ik ga de blog vanaf nu ook in het engels erbij doen, want ik heb via youtube ook meer lezers gekregen, er is een maandelijkse update op youtube { in het nederlands, spreken gaat me pakken moeilijker af dan het schrijven haha!!} over mijn borduur gerelateerd leven. En andere leuke filmpjes haha!!

Daar gaan we dan, zoals wel vaker bij een update zitten er veel verschillende aspecten in de blog, dus na het borduur gerelateerde geef ik dat aan.

Veel leesplezier

Well, a update on borduurbloemfan has a lot of pictures about my life with stitches, but also with Doodles, other crafting things, my dogs, my house and so forth...

I will write when I have done with the stitching update...

Have joy with reading my progress....

vorige week
Last week progress 
deze week
This week

Zoals jullie wel zien niet veel gedaan... heb het helaas veel te druk gehad van het weekend met de werkzaamheden aan de bouw, ik hoop deze week de pagina af te hebben...

So you can see not much done this week, I was to busy with the house or other things. But this week I want a page finish!!!

Dit was het wat betreft het borduurwerk, helaas niet veel dus... maar op naar andere leuke dingen...

That was it for stitching, not much sadly but I have more lovely things done...

nieuwe doodle pagina, in mijn marokaans boek.
A new doodle page of my Morocco book
 

Ik heb nieuwe kleurtjes gekocht, maar helaas { weer} geen kwaliteit en je ziet er niet veel van, want ja er is gekleurd op deze pagina, links boven, dus op naar de winkel binnenkort, daar houd ik wel van haha!!

I have bought new crayons, but not good ones... Because yes there is a color on this page, Links above... so most buy good ones... love that hihi!!


Een nieuwe pagina van vandaag in een nieuw kleurboek, want ik heb mijn ander boek weggegeven...
from today a new page on a new book, because I give my other book away...

want mijn zusje wilde graag meedoen haha!!
Because my little sister wanted to doodle to!!
She is 9.
 Leuke aankopen
Lovely goodies
lovely goodies for the dogs, don´t do that often uhum!!
heerlijke lekkernijen gekocht voor onze hondjes, doe ik helemaal niet vaak haha!!

mijn vrouw met haar nieuw speeltje, een nietmachine!!!
My wife with her new toy, a stapler!!

onze darco met het lekkere snoepjes...
our Darco with his sweets...

hebbedingejes van mijn vrouw, { alles om te kunnen werken!!!!}
Goodies from my wife, { everything for work!!!}

mijn hebbe dingetjes
My goodies

en onze vriendjes...
and our furry friends



eindelijk!! een oplader, want mijn camera eet batterijen!!
Finely a adapter, because my camera is eating battery´s  

en van mijn zusje, want ze bleef slapen van zondag op maandag { 26/10-27/10 }
And from my little sis, because she comes to sleep over...

de kleuren liggen niet juist bij aankoop, kan ik dus niet tegen, jullie wel???

My colors are not laying write, can´t stand that, do you?

er is gepleisterd en het is af!!

My home!! there is plaster on the walls 



Dat was het lieve lezers voor deze week... tot de volgende

That was it for this week sweet readers, up for the next monday

have a good week
x imke x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten