borduurbloemfan

woensdag 5 november 2014

week update van ma 27/10 tot Wo 5/11

Hallo lieve lezers
Hello dear readers...

Weer een nieuwe update, want weer meer dan een week is er voorbij, wat vliegt dien tijd toch.
Deze week is er een pagina finish, een update voor het huis, een kapotte adapter voor de computer en een zielige beagle

*****

Another week past away, time fly´s...
This week got a page finish, a update for our home, a broken adapter and a really sad story of our beagle...

vorige week
last week

28/10

30/10

2/11

Yeey

Ja eindelijk, na een schandalige telling van wel 20 dagen heb ik op de 2/11/14 eindelijk deze pagina af, ongelooflijk dat ik er zo lang over heb gedaan... Er moet wel veel tussendoor gebeurd zijn zoals bijv dat vervelende uithalen in het begin haha!! Maar we zijn weer trots op het resultaat.
Nog 2 pagina´s en ze is af....

****

Yes, finally, after a outrageous 20 days have I  finally finish this page as of 11/2/2014. 
Unbelievable that I have done so long about this page, there most happens a lot in this week!
Like frogging!!!!

But I´m proud of the results I make, another 2 pages and I have a real finish...



5/11

En we gaan weer gezellig verder, veel donkere kleuren nu...
Dat was het voor het borduur gedeelte...

***

En whe are going further with a another page, lot´s of dark colors now...
That´s was it for this week of stitching!!




The goodies of the week

wat leuke boekjes
some lovely magazines

love these one´s for christmas

cutie
joan elliot
marvelous!!


love this to

and a lovely pillow for the doggie
en een lekker kussen voor onze vriend

                            Allerheiligen 2014


Bijschrift toevoegen
   All Saint´s day  2014

Wij zijn beide al ouders kwijt, mijn vrouw haar vader en moeder en ik mijn moeder.
J is de vader van mijn vrouw en is gestorven toen ze 13 was, aan kanker.
C is de moeder van mijn vrouw en is gestorven door een hart aanval thuis toen ze 39 was
J is mijn moeder en is gestorven door zelfdoding toen ik 17 was
Mijn vader is nog levende gelukkig!

Het onderste graf is in mijn geboorteland en dus van mijn moeder. de bovenste in mijn thuis land en dus van mijn vrouw.

****

We are both lost parents, she lost her father and mother, I lost my mother.
J is the father of my wife and past away when she was 13 on cancer
C is the mother of my wife and past away when she was 39 on a heart attack
J is my mother and I lost her on suicide... when I was 17...
My dad is A life happily.

Random things 


met dit weer is stampot een genot
***
With this cold weather I enjoy home mead vegetable mash

just like my doggie

beautiful little three year old

sleeping...

Zoals je ziet komen onze jongens niets te kort...
***
Like you see our sweet boy´s are spoiled...

                       DARCO THE BEAGLE



De foto´s tonen het verhaal!! Maar laat ik niet bij dit pootje beginnen, maar bij het prille begin!

In april 2014 laten we darco opereren aan een voorste kruisband reconstructie en de meniscus. Hij was achter een konijn gaan jagen en verdraaide zich, het beestje had verschrikkelijke pijn en met spoed ging ik naar de arts. Ik kon direct terecht, en het verdict van een dure en zware operatie geschiede. De operatie verliep goed, net als het gewicht verlies, dat hij moest doen om goed te revalideren. Wat wij toen echter niet wisten was dat ook in de andere knie scheurtjes waren ontstaan, hele kleine scheurtjes die in het volgende half jaar verder scheurde en pijn veroorzaakte en uiteraard kon het niet anders of ook deze voorste kruisband zou knappen. 

Onze arme jongen, hij mankte wat, dat werd erger en erger, en hij werd wat vervelend, lastig en op een gegeven ogenblik { twee weken terug} beet hij mij, als ik hem op pakte piepte hij en we konden het niet aanzien. Ik ga naar de zelfde arts en leg uit wat er is, en  hij zegt het zelfde verdict als vorig jaar, maar mijn vrouw en ik waren in de veronderstelling dat het dezelfde knie was!!! Och arm manneke!!

Want daarom deden we zo lang wachten, we waren in de veronderstelling dat hij gewoon niet goed genas, dat hij het misschien een beetje tussen de oren had zitten, want de aandacht is natuurlijk wel toppie, op bed mogen, binnen mogen, mee mogen enz!! Maar ergens in mij voelde ik het ´nee dit is niet onze beagle` we begonnen hem al mankenelis te noemen, maar hij vertoonde niet veel pijn in het begin, alleen de laatste 2 maanden is het verergerd. Dus nu moet hij aankomende vrijdag weer onder het mes voor zijn volgende voorste kruisband reconstructie in de hoop dat hij nu weer gelukkig wordt en fatsoenlijk door het leven kan, pijnloos!!

Arm drommelke, we hadden het niet door!! Maar nu gaan we voor een spoedig herstel.

***
Last April we let the vet do a operation on our little beagle, he had a anterior cruciate ligament. He has had such pain that he cry so deeply!! poor thong! So on to the VET and indeed a surgery was done. He recovered really well, but after a few weeks he limp with his foot. But we were thinking that it was the leg that has the surgery... Oops!! It wasn´t, so of we go to the vet with our little one. After he has limpet his leg for a few  months, yes indeed a few months... We thought really that he was not in so much pain, because he was happy, sweet and just our Darco, but he change his behavior in a couple of weeks drastic, he begone to bite me, was grumpy and has a real pain with crying when we picked him up! 

So I let the vet see his leg and was saying how he did after the surgery was done and that the surgery has faild... So it did not. it was his good leg that has a injury now.. the little tiny cracks in his ligament that he had after he injured his other leg where burst, not right a way, but in the 6 months after the surgery on his other leg... And we did not now, poor thing !!

But now Friday he has his surgery on 14 u, and we hoop he is happy and totally beagle when he has health this time...


Our dogs

Onze honden
lekker eten komt eraan
we get a nice dinner

I´waiting
onze yenzo wacht



Ze kregen lekkere warme rijst met groenten en kalkoen, dat is de moeite!!

***
They get a nice and warm dinner, rice with vegetable and turkey, that is always good!!

kom maar op vrouwke


Our home!!
ons huis!!




Vandaag hebben ze vloer isolatie in de vorm van thermomix gespoten in ons huis... weer een deeltje verder!! We wachten met spanning af naar een volgend gebeuren in de verbouwing.

Het wachten op de verhuis duurt lang, vooral nu het zo koud begint te worden in de caravan!!

***

Today the did a isolation in the form of thermomix in our home... again a little step further...
We wait with excitement to the next step in our rebuilding the home...

The waiting of moving in to our rebuild home is a long one, especially now it´s going to get really cold...




Dat is het voor deze week, op naar de volgende...

***

That was it for this week, on to the next...

imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten