borduurbloemfan

dinsdag 11 november 2014

week update van DO 6/11 tot DI 11/11 2014...






Hello readers.
Hallo lezers...

Het dubbel schrijven van nederlands en engels is de oplossing niet. Ik denk er aan om toch over te gaan op volledig engels, dit om de engels sprekende mensen van op youtube een plaats te geven om mijn werken te volgen in hun taal. Daar spreken mij niet goed af gaat. Hierdoor ga ik iedere keer als ik een filmpje maak dit laten zien op mijn blog en voor de niet engels lezende lezers kan ik dan de gunst geven om mijn werk te volgen via het filmpje. Ik hoop zo iedereen een beetje de toegang te geven tot mijn fotoborduren. De aanvragen voor engels sprekende youtube is er, maar ik kan dit echt niet, heb totaal geen moeite met lezen, denken en schrijven in engels, maar sprekende wijze ben ik te onzeker.

Dus vanaf nu veranderd deze blog in een engels lezende blog. Mijn blog is ondertussen ruim 10000 keer gelezen, helemaal geweldig. Ook welkom aan alle nieuwe lezers, ik sta nu op 20, zo geweldig!! Ik ben dit begonnen omdat ik zo graag lees over andere borduur gerelateerde blogs, en eigenlijk lees ik ze altijd in het engels. op sommige na...
Ik dacht dat het leuk was voor later om terug te zien wat ik allemaal gedaan had, nu ben ik zo wie zo een dagboek achtig persoon, dus... Ik fotografeer graag en volg graag mijn leven op, voor wat er allemaal gebeurd. Gezien het feit dat deze blog gelezen wordt ga ik er van uit dat er sommige zijn die het bekijken. Misschien niet iedere keer, maar soms... En dat is gewoon leuk!!

Maar vanaf nu een nieuwe naam: DAILY LIVE OF BORDUURBLOEMFAN.... 



Here we go, a another week...
Time fly's!! 




my dogs are sleeping in one  basket

SWEET BABY

past week

today 

I most see I am SOOOO slow, And I can not say why.
My record is 8 days over 1 page, but my slowest is last month of well 20 days!! And now I am at 9.
So I really hope that I have this page done soon!!
I so want to have a real finish, that should be my FIRST ever...

isn´t she pretty?

So we go further today...

We have a day of in Belgium, It´s a holiday here. 
We are not working now in our house because
I am in pain and I am sooo tired
So I stitch hihi!!


BEAGLE NEWS



my beagle is doing really good.
His scar is healing well.


and we totally not pamper him at all....

but our other to cuties are sweet to, see here laying nicely together in the caravan.

HOME REMODELING 




whoo hoo!!! we have window sills....
Proud, really proud!!!



And also we have our shutters...
it is really going good now.



We our doing now our living room...
We going to do isolation on our ceiling so that we have it 
nice and warm in the winter without a lot of heating
our home ...
Next saturday my dad is coming to work, because I can
not help my wife with this.
It´s sad, but true, i can not do heavy  lifting or such things.

this week will have a lot of stitching, no working on the home before saturday, no working on the garden before saturday and waiting for the shap that is the next thing on the floor now.
For the rest we are not going to do much, than working three days and have weekend again haha!!

well go to stitch now....




2 opmerkingen:

  1. We mogen toch wel in het Nederlands reageren hè?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ja natuurlijk hihi!! Zeker, graag!! Vind het al lang leuk dat je leest. Heb bijna een pagina update. Ja je leest het goed de ener laatste pagina van lieve baby is bijna af, bedankt voor het lezen en reageren;

    BeantwoordenVerwijderen