borduurbloemfan

zaterdag 4 oktober 2014

pagina af!!!


Hallo lieve vrienden...

Zoals de pagina al vermeld, heb ik de rij af!! Yeey!!

Zo mooi geworden, ook al klopt de pagina niet echt, toch kun je het niet zeggen, de kleuren komen overeen, gelukkig... anders was ik helemaal opnieuw begonnen!!

Nu nog de laatste rij, mij doel streeft naar een finish voor deze maand, maar of dat gaat lukken?
Heb volgende week de namiddag en werk dus van 14/22...
En vandaag zijn er hier grondwerken gedaan, ben ik ellendig geweest door de opkomende maandelijkse probleempjes in de buik! En heeft de vrouw haar aandacht gevraagd... dus weinig geborduurd, waardoor dus alleen de finish en niets anders...

Maar nu is ze relaxen bij haar zus en kan ik even heerlijk door doen!! Wat morgen brengt? Rust hoop ik, maar ik vermoed dat het weer van te rakken is, mijn vrouw is geen thuisblijver...

ik ga dus snel profiteren van deze tijd
lieve en warme groetjes
imke

1 opmerking: