borduurbloemfan

donderdag 16 oktober 2014

foto blog





Hallo lieve lezers...

Vandaag even een snel berichtje via foto´s zodat ik heerlijk kan gaan relaxen hihi!! Lees borduren en youtuben en doodelen enz...goed bezig niet? hihi!!

Voor degene die op deze blog komen voor borduur foto´s, alleen de eerste 5 zijn borduur gerelateerd... daarna is het van alles wat... maar zo kennen jullie mij ondertussen wel of niet!!
Het is meer een ´kijkje in he tleven van borduurbloefan`haha!!



de pagina is af van afgelopen maandag, ik had er ongelooflijk lang over gedaan,
moest echt mijn mojo weer vinden na de verslagenheid van de fout!!!
Een wel getelde 10 dagen heeft dit kleine stukje geduurd, tot ik mezelf een schop onder de kont
gaf en eindelijk weer verder ging...

maar ik heb een stille getuige hihi!!

niets van de fout te zien!!!

en zo ver was ik gistermiddag, ofwel woensdag...

met mijn vriendje, hier ben je nooit alleen...

******************************************************************

wat nieuwe stiften gekocht, want die andere!!!
jee nee die gaan naar zus...

blz 1 is af, vind het wel wat hebben!!
leuk om te doen ook...
Af van maandag 13/10

kaart gestuurd naar Anneleen vanwege de opening van haar WINKEL!!
Was het helemaal vergeten en vond dat zo erg!!
Wilde er graag naar toe, maar was te druk in mijn koppeke i.v.m. de verbouwing
en het poetsen van de CARAVAN!!! Echt niet te doen!!
Het was nog niet eens door het BORDUREN, nee!!!
Door te POETSEN!!

Woensdag een leuke aankoop gedaan, vond de voorkant zo leuk!!
volgend jaar winter wil ik hier tijd voor maken, nu heb ik het te druk!!

met gratis hartjes borduren...
Zus heeft er zich al eentje toe geeigend!!

en mijn companie gisteren, gezellig naar het vrouwke kijken!!

voor op bed te kunnen, ah ja!!

sinds gisteren wordt er weer gewerkt op de bouw, nu zijn het de plakkers...

zoals je ziet, ze maken alles RECHT haha!!

als de plakkers weg zijn, mogen ze RENNEN!!

onze voorzijde is weer een echte WERF!!

woensdag heb ik ook pagina 2 af, alles in het groen... vind het heel mooi geworden, ben er tevreden mee!

vliegen kijken!!! of PIETEKES zoals wij zeggen!!
en we hebben er voldoende!!

heerlijk slapen naast het beste vrouwke op de wereld!!!
{ hij heeft er tenslotte maar één haha}!
En snurken dat meneer kan!!

Dat was het lieve lezers... weer een weekje voorbij!!!
Op naar de volgende zou ik zeggen!!

iedereen al een fijn weekend toegewenst
lieve en warme groeten 
imke en haar bende

Geen opmerkingen:

Een reactie posten