borduurbloemfan

zaterdag 11 oktober 2014

De bouw en het leven er om heen!

Dag lieve lezers...

Ondertussen zitten we al zo´n 5 maanden op de camping, het is niet makkelijk, het wordt zelfs steeds vervelender...
Want je kijkt zo UIT naar het resultaat binnen, nu de buitenkant AF is.
Maar geduld is een mooi begrip!!

Dus vertoeven we nog gezellig op de camping met een verloren yenzo!!


Hij ligt/lag op het deken haha!! Maar er is iets MIS gegaan!!

Met de jongens gaat het rustig aan, vandaag mochten ze voor de eerste keer naar voor, want we hebben een poort!! Ze vonden het geweldig!! Rennen, springen en gek doen!!

Onze Yenzo { blonde lab} is een oudje, maar nog heel vitaal! We hebben een probleem met ons manneke, hij heeft een wonde in zijn wang/nek gedeelte dt niet wilt helen. Heb Woensdag de volgende aankopen gedaan voor zijn verzorging: vliegenspray voor dieren, verzorgingsdoekjes tegen vliegen, een spray om een wond ´dicht´te maken... als dit niet werkt dan wordt de DA gebeld { deze moet toch komen, want alle drie de jongens moeten hun spuit} en dan krijgt hij een dosis antibiotica en gaat het over, maar we willen dit voorkomen, daar medicatie bij ons de laatste halte is...
En hij maalt er niet om haha!! Even gelukkig wie altijd!!

En vermist haha!! { zie foto}

Onze Darco MANKT heel erg de laatste tijd, maar vandaag is het héél erg!! Maar zit dit nu tussen de OREN? Kan dat? We weten het niet, want als hij MEE mag ergens naar toe, heeft meneer nergens last van!!! Ik heb gekeken, gevoeld en bewogen en hij kan ALLES hebben!! Even aanzien en anders toch nog maar eens FOTO´S!!

Onze Rai heeft het redelijk van doen nu, geen opstoot de laatste maand die noemenswaardig is...
YEEY!!

En wij, wij kijken uit naar de VERHUIS haha!!

Ik heb al een week last van buikpijn en vermoeidheid!!
En dit keer geen fybroland!! Nee ik denk eerder aan een ontsteking van de BAARMOEDER, want yeey wat doet mijn onderbuikje pijn!! Ik had mijn maandstonde en normaal heb ik 1 dag wat last, neem ik wat in tegen die last en kan ik goed doordoen en op 3 dagen ben ik overal van af.
Maar nu kreeg ik verschrikkelijke krampen, lag ik dubbel van de pijn, kroop ik letterlijk over vloer van de caravan...
Dit ging wel over op den duur, maar de pijn bleef!! Het is nu vooral vervelende pijn, geen hevige pijn meer...
Pijnstilling helpt voor zolang, maar zodra ik de uitwerking daarvan voel, is de pijn { last} terug...
Misschien na een weekje toch maar eens een dokter bezoeken???

Dus maandag heb ik een afspraak, ben benieuwd...

Kennen jullie de benaming MOTTIG? Dat wilt iets zeggen als misselijk, ellendig!!
Dat ben ik dus al een week, het gevoel van overgeven, maar niets daar { gelukkig}...
Gewoon niet jezelf zijn!! Maar wel gaan werken!!! Gewoon fulltime en maar aanmodderen, met een hand op de onderbuik als de pijn te erg wordt haha!!

Ach ja, zo modder ik maar wat aan... wel een heerlijk excuus om heerlijk crea te zijn, niet dan?
Want dat kan met pijn ook, ah ja!! En maar blogs lezen...

Dit zijn de blogs die nu open staan op mijn laptop!

Allemaal leuke gezellige dames die borduren, de meest mooiste en prachtigste dingen... Zeker een kijkje waard als je net als ik houd van verhalen omtrent het leven van een borduurster...

Youtube gewijs: thereallifeofmi is een echte aanrader... en zo zijn er nog verschillende...

en daar is onze lieve vriend!!


Nu ga ik jullie laten na zoveel posten... heerlijk aangevuld voor wat er hier de afgelopen tijd is gebeurd... tot binnenkort

lieve en warme gr imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten