borduurbloemfan

vrijdag 3 januari 2014

fotoborduren

Hallo iedereen...

Weer een paar dagen geleden maar ik ga weer eens een blogje zetten...

Er is hier niet veel gebeurd, alleen dat het met mijn vader iets beter gaat, maar hij toch nog een dikke week niet gaat werken i.v.m. zijn emoties en dat hij bij mijn 27jarige zus blijft slapen... voelt voor hem toch beter, wat ik uiteraard volledig begrijp!!

Daarnaast ben ik gisteren hier ferm verschoten doordat mijn vriendin zonder reden 2x is flauw gevallen en daarbij heeft overgegeven, maar ze wilde niet naar het ZH, bang om te moeten blijven... maar nu is ze weer goed en is ze bloed gaan laten trekken {dat moest ze van mij toch wel even doen} want je weet het nooit, en je valt toch ook niet zomaar flauw!! Ook was haar ringvinger uit de kom, maar was deze vanzelf terug gegaan en deze is nu pijnlijk, met voltaren gel moet dit opgelost worden...

Misschien toch wel het één en ander gebeurd haha!! Ik ben ondertussen weer genezen en aan het borduren gegaan aan Lieve baby!! Na een avondje alles uitzoeken:
Wat nog heel wat voeten in de aarde had, maar wat leuk om te doen... 

Je zag haar echt tegenmoet komen, prachtig!!



Daarna waren de garen aan de beurt, allemaal zijn ze netjes gewikkeld en met een plakkertje voorzien...
52 stuks in total waarvan 8 kleuren dubbel.
Was stiekem wel blij dat het gedaan was haha!! Pols begon van het draaien zeer te doen...

Al mijn dmc bandjes van dit project...

En alles ligt netjes te wachten tot ik opsta deze vrijdag haha!! 

De eerste steekjes {sorry voor de slechte qualiteit foto} zijn gezet...Heerlijk gevoel.
Ik ga iedere week een update geven over de stand van zaken... Ben rechts onder begonnen...

Lieve groetjes Borduurbloemfan

5 opmerkingen:

  1. mooi begin, ben zeer benieuwd naar je volgende update

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt, het gaat nu wat langzaam door omstandigheden, maar ben nu ruim op de helft van pagina 15, hoop binnenkort een update te kunnen doen

      Verwijderen
  2. Heb net je site ontdekt.

    Kan je wat meer uitleg geven over Soluble Canvas ? Waar kan je dat soort plastiek/patroon vinden, kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.borduurbloempje.be/personaliseren/
      daar kan je wat info vinden hierover. Ook kan je het plasticje kopen daar kopen tegen de goedkoopste prijs. Deze blog is van Imke en ze is mijn grootste fan, ook het patroon van haar zusje heeft ze bij mij besteld. Heb je ooit vragen mag je zeker contact met ons opnemen. Voor meer voorbeelden kan je steeds een kijkje komen nemen op mijn facebook pagina. https://www.facebook.com/pages/Het-Borduurbloempje/245571188929701
      Sorry Imke dat ik hierop even reageerde... Dikke zoenen
      Anneleen Brants
      Het Borduurbloempje

      Verwijderen