borduurbloemfan

dinsdag 21 januari 2014

update Lieve baby en nieuw boek

Hallo iedereen...

Ik heb aardig wat kunnen borduren de laatste dagen, ik zit nu aan dag 17 van lieve baby en het gaat lekker op weg... stilletjes aan kom ik in de buurt van pagina 14 {oftewel de derde pagina om te maken}

                                                      heerlijk bezig!!

Gisteren... met een nieuwe camera kan ik weer naar hartelust foto´s maken...

en een fijne aankoop om alle steken te leren die er zijn...

Zoals je ziet weer lekker bezig met een nieuwe camera en een nieuwe boek en trouwens ook nog een nieuw pakket binnengekregen van ocraphics, een klein schattig 
konijntje...

Iedereen lieve en warme groeten en hopelijk tot gauw, want dat wilt zeggen dat mijn pagina af is haha!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten