borduurbloemfan

woensdag 8 januari 2014

1 pagina af


Eerste pagina AF!!

Na 4 dagen is de eerste pagina af, ben al heel blij met het resultaat...

De gebruikte kleuren in het eerste stuk, al 5 in totaal...
Zie facebookpagina : borduurbloemfan voor meer info hierover...








De achterkant van blz 16, rechts onder...

Het gaat lekker, is een fijn werkje... maar door familiale omstandigheden {mijn vader en zijn scheiding} is het nogal druk, daarbij werk ik nu ook veel, dit dag 4van de 15 die ik werk achter elkaar... vandaag zelfs een dubbele, want ga nu ook nog eens werken tot 21u...

Iedereen bedankt voor het lezen en tot de volgende update

2 opmerkingen:

  1. Ik blijf het knap vinden als iemand aan zo'n vol borduurpatroon begint. Ik zou dat echt nooit afkrijgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar jawel, gewoon doen carin... je zou verschieten van je eigen kunnen

    BeantwoordenVerwijderen