borduurbloemfan

vrijdag 17 januari 2014

tweede pagina eindelijk AF!! TROTS!!

eindelijk is de tweede pagina een feit, jawel op dag 14 is ie eindelijk klaar... ik glom volgens mij van tots haha!! kan nu al niet wachten om te kunnen beginnen met de start van de volgende blz...

ik ben er echt trots op, zonder fouten en heel mooi gelukt...

nu op naar de volgende uitdaging, blz 15 gaat ook heel snel vooruit denk ik, want er is veel hetzelfde...

Hier nog de voortgang van pagina 16,:


en nu dus naar de volgende pagina.... 


 kan niet wachten haha!!

ook mijn zusje van 8 heeft er plezier in, zie hier haar harde werk, voor de rest vind je alles op haar eigen album op facebook borduurbloemfan... 



ons meisje doet het heel graag en wil anneleen graag bedanken voor het leuke patroon...
Ze is al een net zo grote borduurbloemfan als haar grote zus { ikke dus haha!}


Iedereen nog heel veel borduurplezier en tot gauw voor de volgende update... kijk zeker ook een op onze favcebook: borduurbloemfan, bedankt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten