borduurbloemfan

woensdag 15 januari 2014

dag lieve bloggers...

Ik heb nog steeds geen nieuwe pagina af, zit echt tegen wat betreft tijd maken voor Lieve baby... wil het heel graag, maar de tijd is er gewoon niet... ik zit nu aan dag 11/15 te werken dagen en ben moe!! Deze morgen wat huishouden gedaan en op de com alles bijgelezen en doorgegaan met borduren, het werkt heerlijk, maar het schiet niet op, door mijn vermoeidheid... ik heb ook moeite met concentratie heb ik in de gaten, gisteren op het werk ook al van die onnozele fouten die niet nodig waren en nu deze morgen met het borduren dus ook!! Maar hup doorgaan en toch weer wat regels erbij gezet, tegen het weekend wil ik het afhebben... op naar pagina 14 {terugtellend}

Daarnaast weer nieuwe naalden besteld en nee anneleen ik doe ze niet verliezen haha!! Ik laat het garen dat ik tijdelijk niet gebruik bewaren en steek dien bij de kleur terug, zo kan ik makkelijk verder werken nadien, dus vandaag al 3 pakjes naalden die er door heen zijn haha!!

Anneleen is volop bezig met haar designs voor valentijn en ik heb ze al mogen inzien en echt waar vooral de eerste is geweldig mooi!! Voor jullie nog een verrassing haha!! Maar jullie zullen versteld staan, heb het bij niemand van jullie tot nu toe zien voorbij komen {dien stijl van patroon bedoel ik} Ook heeft ze weer prachtige boeken bij haar collectie  toegevoegd, ik moet me echt inhouden want mijn vrouw vindt dat ik eerst iets af moet maken, want ik heb al drie wachten patronen lggen haha!! Mar ze maakt ook zoveel moois, anneleen je bent heel  goed bezig met je passie...

voor iedereen een fijne oensddag en tot een van deze, borduur lekker verder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten