borduurbloemfan

maandag 30 december 2013

Aldi folder

We kunnen uitkijken naar de aldi van aankomende donderdag!!!

Het volgende wil ik gaan halen:
Ideaal door het vele leven voor de laptop met het volgen van al die geweldige blogs...

ook wil ik zeker dit in huis halen om mijn hobby wat uit te breiden: 

Helemaal top!! Dit gaat geweldig van pas komen in de toekomst met het grotere werk van fotoborduren...



Zoals je ziet een prachtige sortering, ben benieuwd wie het allemaal gaat halen als ik de blogs lees haha!!

Ook haal ik deze de woensdag erop!! Voor het makkelijker maken van de fotoborduren van het borduurbloempje, anneleen brants...
Het zijn er drie langs elkaar in plaats van losse!!

Vandaag nog wat verder gedaan aan het kussen, borduurt al wat lekkerder, maar wel vervelend dat de lap niet los is, hierdoor kun je niet ´makkelijk`werken... 


Het is moeilijk te zien, maar je ziet aan de rechterkant mijn werk vorderen...
Dit werk heb ik gedaan deze middag? het is niet altijd gemakkelijk doordat ik regelmatig door de stof heen ga en het luchtigere stof van de kant mee neem, weer uit halen opnieuw beginnnen, toch al een drie keer voorgekomen... hoe makkelijker te werken heb ik nog niet echt gevonden...

Ik maak dit voor mijn zusje kyliana van 8, hoop dat het gaat slagen, want popcorn is een ufo nu door dat ik geen draad meer heb, en ik voor dat beetje die niet ga bijbestellen {of ik moet een grotere levering gaan laten doen door borduurbloempje één van de volgende maanden} het katje was mijn ding niet na het breken van 2 naalden, waarvan een embroiderynaald die nieuw aangekocht was!! met popcorn spring ben ik nog bezig... 


´s Avonds een beetje verder ondanks het ziek zijn, na een paracetamol begin ik een beetje te bekomen, maar voel me toch echt ellendig en dan te bedenken dat ik morgen van 9 tot 17 moet werken en dan om 18.30 samen met mijn vriendin bij mijn pa hoor te zijn...
Morgen gaat er van borduren al niets komen en van bloggen ook niet!! Maar van ziekzijn wel denk ik...
Ook is Anneleen van het borduurbloempje ziek waardoor bestellingen van mensen iets langer op zich kunnen laten wachten, maar wij hebben allemaal voldoende geduld... griep maar eerst lekker uit meid...

Vanaf zaterdag gaat het werkende leven weer echt vooruit na de korte vakantie van deze kerstperiode... vanaf za moet ik 14 dagen achteréén werken, amaii!! Da ga ik voelen, maar hoop toch wat te kunnen borduren in die dagen...en blogs lezen uiteraard, want wat maken jullie fantastsche borduren en andere dingen...

Hier is vriendin lief naar de tv aan het zien, ik zit weer achter de laptop!!!! En met het borduurwerkje langs mij, en mijn jongens genieten volop met ons mee van de rust {onze yenzo lag op zijn deken en dus niet in zicht vanaf de zieke bank haha!!} LET OP 1 FOTO IS SCHOKKEND SCHATTIG, MAAR OOK BLOOTS!! haha!!


Onze raico in rust toestand haha!! Voor mijn bank uiteraard, want je moet zo dichtbij mogelijk blijven als vrouwke ziek en ellendig is... wat een lieve schat is het toch!!

Onze Darco ligt niet veel verder te rusten in zijn lievelingsmandje, hij kan zo heerlijk snurken daarin!!

Dat was het voor vandaag, ik wens iedereen een prettig uiteinde en ontzettend  creatief nieuwjaar...
ik wens anneleen brants van het borduurbloempje een ongelooflijk productief en gezond 2014 met haar nieuwe webshop...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten