borduurbloemfan

zondag 29 december 2013

scheiding

Slecht nieuws eraf, maar toch weer erop!!

Ik dacht eerst van nee het hoort hier niet, maar het hoort wel bij mij!! Het heeft invloed op mijn dagelijks leven!!

Het zit dus zo dat mijn vader twee dagen geleden hier kwam zeggen dat zijn vrouw van hem af wilt!! heel spijtig en hij heeft het zwaar!!
Begrijpelijk na liefde van 12 jaar, en hij heeft daarbij zijn eerste vrouw verloren  { mijn moeder is overleden toen ik 17 was} hij heeft bij deze vrouw een dochter van 8, mijn zusje Kyliana...

Hoe de situatie nu vordert zal in 2014 blijken... maar hij en ook wij moeten er door heen...

Ik kan het al iets beter plaatsen dan gisteren... gisteren veel gehuild, omdat ik het zo erg vind om mijn vader zo te zien...en daarbij nog ziek ook!! Pfoe nee mijn week is het niet...

Gisteren moeten werken met veel aan het hoofd + ziek gevoel en het ging me echt niet, maar na twee pijnstillers halverwege klaarde mijn lucht wat en ging het, maar ik was na 8.5 u werken toch heel blij dat het gedaan was...
Het was ook nog eens super druk met onderbezetting van personeel en nog stond mijn hoofd er niet naar!!

Vandaag nog ziek, maar toch naar mijn vader geweest, zijn vrouw was er ook net als mijn zusje... dus niet echt kunnen praten met mijn vader, dus dat doen we binnenkort maar eens...

Ook zijn we uitgenodigd om oud op nieuw bij hen door te doen, ik vind het moeilijk, maar ga het doen voor mijn vader en zusje... het zit alleen ook nog eens zo dat mijn overleden moeder verjaart op 1 jan...

Dubbel, mijn leven ligt op het moment redelijk overhoop!!

Maar door het hangen op de bank heb ik wel wat aan het kussen kunnen werken dat ik gestart ben gisteren... niet helemaal mijn ding, maar het is doenbaar, wel heel stijf materiaal... ben benieuwd naar de uitkomst, maar ik heb er nog wel wat werk mee;..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten