borduurbloemfan

donderdag 26 december 2013

Verse zalmrol vooor tweede kerstdag

Alweer avond!!

Wat gaat de tijd toch snel...

Vandaag door de opstoot van mijn reuma lekker rustig aan gedaan en geborduurd!
En we hebben ook lekker samen een fonduetje gedaan, gezellig gebabbelt en zijn nu samen een film aan het zien... al zijn we er over uit dat dien niet echt interressant is haha!!

Vandaag begonnen aan een klein werkje, popcorn Biscuitop 16-ct aida, stranded cotton en ongeveer 8.8 x 8 cm.

Het werkje is van Counted cross stitch...

het is leuk om te doen, maar weer eens kom ik garen te kort, doe ergens iets fout...
Ik kan hel dus niet af maken, maar ben meteen verder gegaan met de andere kleuren, zijn er maar zes, dus gaat leker vlotjes door!!


Het totaalpakketje, gekregen bij een levering van Borduurbloempje

De eerste steekjes


het werkje vordert deze nacht gestaag, deze morgen weer verder gegaan...


en toen was de kleur van deze popcorn ook op, net als het groen van de vorige popcorn waar ik mee bezig ben? wat doe ik verkeerd??


 een heerlijke nieuwe combi uit geprobeerd op de familie: Zalm met boursinkaas, rode ui, garnalen en het veranderde aspect, gerookte makreel!! Ze vonden het lekker en wordt nog eens gemaakt op een volgend feestje...

En het laatste; mijn cadeau van het peettekind van mijn vriendin heidi... bedankt lieve meid, ben er heel blij mee! Er gaat weer volop gebakken worden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten