borduurbloemfan

zaterdag 28 december 2013

Niet veel gedaan!!

Vandaag niet gek veel gedaan, geen STEEK in ieder geval haha!!!

gisteren wel, het oortje is helemaal af de rechterkant!! Maar ik moet veel terug uithalen, pfoe wat moet ik toch oefenen!!

in principe is het al heel mooi, al zeg ik het zelf!! Maar heb garen te kort, mede door de fout dat ik mistelt heb en weer moet uithalen, alles wat je bij het neusje ziet is niet goed!!, rechterkant!!

Maar ik leer het wel, heb nu nog wat besteld bij Het Borduurbloempje van Anneleen Brants en ik krijg dat dinsdag of woensdag!! En ook heb ik de popcorn Spring nog liggen, en het rare is, dien gaat wel goed, en zo´n klein werkje dan niet!!!???


Toch schattig niet?

Vandaag gaan uiteten tegen de middag met mijn vriendin, gezellig!! Ze wilde het huis uit!! En wat is er dan fijner dan uiteten haha!! Heerlijke bospaddenstoelensoep gehad, verrukkelijk!! Zei een lekkere spaghetti, daarna naar een caravan gaan kijken, we hebben een hoop zoekwerk voor de boeg, want we willen geen dure, maar wel luxe!! geloof me dat combineert niet haha!!

Waarom een caravan die niet duur mag zijn??? Wij gaan dien gebruiken als werfkeet, voor in te wonen tijdens de verbouwing!! We gaan gezellig camperen voor een maand of zes tot 1 jaar tijdens de bouw van onze nieuwe woning, ik noem het gezellig, omdat ik het heerlijk knus ga maken!! 

mooie kussens, gezellige kleuren, fijn met onze drie honden in de buurt, bbq en het zonneke en daarnaast werken, werken en werken, maar zeker ook borduren, ga daar heerlijk de tijd voor maken ondanks de herrie, rommel en drukte...

We willen beginnen in april, maar daarvoor moet er nog heel veel gebeuren, heel veel!! Maar dat zijn zorgen voor later, want ik heb mezelf weer grondig verwend vandaag!! Oeps haha!!

Jaja, weer twee aanwinsten en deze keer gaat er geen naar anneleen de eerste maand haha!! Want er staan hele leuke patronen in waar ik de garen en aida nog van ga bestellen, dan nog maken en dan pas kunnen de boekjes naar haar!! Lange adem hebben dus haha!! Maar wat zijn dien boekjes toch duur eigenlijk!! 11€ vind ik geld genoeg, maar kon het toch niet laten!! Vooral niet door het poesje en de hondjes!! Maar de hondjes komt van vervaco en is niet verwezen naar dmc garen, waardoor ik deze niet kan doen, moet erst uitvogelen welke kleuren overeen komen met dmc, want die garen verkoopt het borduurbloempje en vind ik ook duizend keer fijner werken!!

Dit werk ga ik bestellen bij het borduurbloempje, let op!!

Heel mooi maar gaat niet de eerste zijn die ik ga bestellen

Dit prachtig poesje ga ik als eerste bij bestellen... vind het zo mooi!! 



Daarna deze  ijskoningin

deel 2, vind het heel mooi maar het gaat nog even duren, moet eerst nog andere werkjes afmaken

Zoals je ziet keuzes zijn er voldoende....


En dit werkje is helaas van vervaco!! En wil het heel graag!!

Ga nu nog even verder doen met popcorn en jullie laten, iedereen een fijne avond en tot gauw



Geen opmerkingen:

Een reactie posten