borduurbloemfan

donderdag 26 december 2013

2 de Kerstdag

Opstoot

Vandaag de gevolgen van Twee drukke dagen met familie... ik kan daar dus echt niet tegen!!
De 24ste bij mijn vader thuis en gisteren met de familie van mijn vriendin, heel gezellig, maar ook heel vermoeiend!!

De gevolgen zijn een opstoot van mijn reuma, maar we hebben het er voor over, moet vandaag gewoon goed rusten... hierdoor heb ik al lekker kunnen borduren gisteravond en vandaag... zal strak eens een foto erop zetten!!

Ook is het pakketje voor Anneleen van het borduurbloempje klaar voor verstuurd te worden, later dan verwacht, maar ik hoop dat ze het maandag heeft!!

Iedereen nog een fijne dag vandaag , wij gaan vanavond lekker rustig fonduen met zijn tweeen, geen bezoek, echt lekker rustig!! ga daar echt van genieten, en nog wat meer borduren als het fonduen gedaan is... gisteren nog tot half één geborduurd, en van de morgen vroeg al begonnen tot een uur of 15.00u, het is verslavend haha!! Maar mijn ogen werden moe!!

heel veel fijne momenten deze week voor iedereen en borduur ze, ik ga nog wat blogs lezen, heerlijk om te doen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten